Dla tych Rodziców, którzy potrzebują dodatkowej pomocy, zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową instrukcją aktualizacji konta: https://www.vulcan.edu.pl/storage/file/core_files/2024/9/9/a95dfd85633f8871cdeb703b7a195e6f/VULCAN-aktualizacja-konta-Dziennik-VULCAN.pdf
WAŻNE!!!
Rodzice i uczniowie od 13 - 16 lat po założeniu konta muszą potwierdzić swój adres e-mail.
W przypadku problemu z aktualizacją konta w Dzienniku VULCAN prosimy o kontakt z wychowawcą w celu wygenerowania jednorazowego kodu aktywacyjnego.
Gdyby aktualizacja konta się nie powiodła i jednorazowy kod od wychowawcy nie pomógł, rodzice mogą kontaktować się bezpośrednio z firmą VULCAN w celu rozwiązania problemu - tylko mailowo: pomoc@vulcan.edu.pl
Bezpłatnie z dziennika można korzystać poprzez stronę internetową.
Informujemy także, że za aplikację "eduvulcan" szkoła nie otrzymuje żadnych środków pieniężnych, tylko firma VULCAN. Korzystanie z płatnej aplikacji nie jest obowiązkowe. To rodzic decyduje czy woli korzystać z dziennika poprzez stronę www czy aplikację.
Rodzice i uczniowie mogą korzystać z aplikacji na telefonie bezpłatnie do końca października, a od listopada po umieszczeniu opłaty w smarfonie (Google Play lub App Store - różne kwoty dla systemu Android i iOS). Jedna płatność na jeden rok szkolny.
Prawdopodobnie aplikacja będzie działała bez opłaty, ale żeby otrzymywać powiadomienia, wiadomości lub pisać usprawiedliwienia będzie trzeba umieścić opłatę. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Dla nas to też są nowe możliwości nowej wersji dziennika dla uczniów lub rodziców.